آموزش گرامر کانون زبان+ترجمه لغات

درباره بلاگ
آموزش گرامر کانون زبان+ترجمه لغات

* این سایت برای زبان آموزان طراحی شده است و به آموزش گرامر کانون زبان به صورت جامع و کامل با زبانی ساده و به صورت کاملا رایگان می پردازد.

* به صورت خودکار نظر های شما مورد بررسی قرار می گیرد پس منتظر نظرات شما هستیم.

*این سایت هیچگونه ارتباط حقیقی و حقوقی با کانون زبان ایران و سایر آموزشگاه ها ندارد.



ابزار رایگان وبلاگ

ابزار وبمستر

هدایت به بالای صفحه

ابزار وبمستر

قالب وبلاگ

۱۷ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۵۰

آموزش جامع گرامر ترم pre 3

ترجمه تمام grammar note های کتاب pre 3 با فایل های صوتی
به ادامه مطلب بروید...



برای دریافت روی دکمه آبی رنگ دریافت کلیک کنید.
 
unit 1
دریافت
حجم: 530 کیلوبایت

-----------------------------------
unit 2
دریافت
حجم: 973 کیلوبایت

-----------------------------------
unit 3
دریافت
حجم: 665 کیلوبایت

-----------------------------------
unit 4
دریافت
حجم: 320 کیلوبایت

-----------------------------------
unit 5
دریافت
حجم: 1.33 مگابایت

-----------------------------------
unit 6
دریافت
حجم: 599 کیلوبایت

-----------------------------------
unit 7
دریافت
حجم: 1013 کیلوبایت

-----------------------------------
unit 8
دریافت
حجم: 447 کیلوبایت

-----------------------------------
grammar.blog.ir


پاسخ به سوالات تست های ورک بوک با توضیح و تحلیل
دریافت
حجم: 3.08 مگابایت

-----------------------------------------------------------
با تشکر فراوان از جناب آقای مرتضی اصغریه اهری



۹۴/۰۶/۱۷
ili grammar

نظرات  (۶۲)

با سلام

لطفا گرامر های pre3 را به صورت نوشتاری در سایت قرار دهید.بابت  زحماتتان ممنونم.موفق باشید

پاسخ:
با تشکر از نظر خوب شما 
وقت کردم حتما انجام خواهم داد. 
سلام خواهشا خواهشا گرامر pre 3و ترم های بالاترو به صورت نوشتاری در سایت هرچه سریع تر قرار بدید مرسی .(فاینال نزدیکه لطفا هرچه سریع تر قرار بدید)
پاسخ:
با سلام
با تشکر از نظر شما
من خیلی دوست داشتم تمام ترم های کانون را آموزش بدم ولی متاسفانه به دلیل کمبود وقت قادر به این کار نیستم ولی تمام تلاش خود را میکنم تا این کار ان شا الله انجام گیرد.
باتشکر-نویسنده سایت
واقعا ممنونم واقعا خیلی دستتون درد نکنه
پاسخ:
خواهش میکنم. 
لطفا گرامر های inter2    هم بگزارید با تشکر فراوان از شما بابت زحماتتان.
پاسخ:
تمام تلاشم را می کنم ولی قول نمی دهم ؛ -) 
دستتون درد نکنه عالی بود فقط لطفا گرامر اینتر1 رو هم بزارید ممنون
پاسخ:
با تشکر از نظر شما
خیلی ممنونم . واقعا کارا بود.
پاسخ:
باتشکر از نظر شما
خیلی ممنونم به خاطر این کار قشنگتون فقط اگه میشه این گرامر نت هایی رو که برای ما ترجمه میکنید تو ضیح کوتاهی دربارش بدید
پاسخ:
با سلام باتشکر از نظر شما
دوست عزیز ترجمه گرامر نت ها را در کتاب بنویسید و همان ها را بخوانید همین کافیست :-)
۱۳ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۵۸ شیرین سلطانی
لطفا فایل صوتی تست های اخر پری 3 رو بزارید
من هر ترم با بررسی اونا راحت جمعبندی میکردم
پاسخ:
لینک دانلود:
http://s5.picofile.com/file/8137650734/pre3_workbook_gram.amr.html
واقعا عالی بود کارتون حرف نداره ممنون که این کار ها را انجام میدید .

لطفا دعا کنید من این ترم را پاس کنم.

باتشـــــــــــــــــــــکر.
پاسخ:
با تشکر از نظر شما
ان شا الله قبول خواهید شد.
باسلام
ممنون از سایت خوبتون من همین الان نتیجمو گرفتم و پاس شدم امید وارم شما هم قبول بشید 
میشه گرامر ترم inter1 رو بزارین
پاسخ:
سلام
با تشکر از نظر شما و خدا را شکر
اگر وقت کنم شاید inter را در سایت قرار دادم. 

سلام من تازه با سایت شما آشنا شدم سایت خیلی خوبی دارید فقط اگر لطف کنید و گرامر اینتر 1 رو هم قرار دهید خیلی خوب است 
پاسخ:
با تشکر از نظرشما
وای چقد خوب بود ممنوون
پاسخ:
خواهش می کنم.
;-)
واقعا و رسما دمتون گرم و جوش
پاسخ:
خواهش می کنم.
;-)
سلام واقعا کارتون عالیه .لطفاinter1رو هم بزارید.ممنون
پاسخ:
با تشکر از نظر شما
ان شاء الله فرصتی بدست آوردم آموزش بقیه ترم ها را هم خواهم گذاشت. 
salam vaghan khili mamnon khili be man komak kardid vaghan nemishe javab in zahmatetono dad faghat vase level haye balataram bezarid to site khili komamk mikone ba tashakor
پاسخ:
با تشکر از نظر شما
ان شاء الله فرصتی بدست آوردم آموزش بقیه ترم ها را هم خواهم گذاشت. 
وااااى واقعا دمتون گرم🙏مرسى از توضیحاتتون🙏❤️🌹من و دوستام از ترم pre2 تا آلان به کمک توضیحات شما پای شدیم!!!!بخدا اگه شما نبودید تا آلان هر دو ترم افتاده بودیم!!!!
واقعا خسته نباشید!!!
مرسى که وقت میذارین و بدونید که خیلى دعاتون میکنیم
لطفا براى ترم هاى بالاتر هم بذارین مرسىىىىىىى و خسته نباشید🙏❤️❤️❤️❤️❤️🙏🙏🙏🌹🌹🌹👌👌👌👌
پاسخ:
با تشکر از نظر شما
ان شا الله  بقیه ترم ها را هم در سایت قرار می دهم.
خیلی ممنونم عالی بود
پاسخ:
با تشکر از نظر شما
خیییلی عالی بود. متشکرم.
پاسخ:
باتشکر از نظر شما
سلام واقعا دادا از زحماتت ممنونم خیلی بم کمک کر یه راهنمایی یا یه کمک من الان همه گرامرا خوندم--کلماتم خوندم--دیالوگ و ریدینگم همینطور
الان میخوام تست بزنم بنظورتون کاره دیگه ای هم هست که بتونه بم کمک کنه؟؟!

پاسخ:
فکر نکنم :-) 

درود

واقعا ممنون از وقتی که میذارید ،‌من استفاده کردم و مفید بود برام ، فقط میتونم دعاتون کنم ،‌انشالله خدا به زندگی تون برکت بده .

میدونم درخواست زیادیه ولی اگه میشد نوشتارش هم میذاشتید واقعا ممنون تون میشدیم.


پاسخ:
باتشکر از نظر شما
دادا خداوکیلی دمت گرم خیلی آقایی خدا به زندگیتم برکت بده.و... انشااالله دلیل قبولیم بود

پاسخ:
باتشکر
:) 
۰۱ دی ۹۵ ، ۱۸:۴۴ زهرارحیمی
سلام خیلی مرسیییییی😘😘واقعاعالیع
پاسخ:
باتشکر
موفق باشید.
این ترم میرم inter1.عادت کردم هر ترم با فایل های شما یاد میگیرم.اصلا باورم نمیشه از این ترم دیگه ویس های شما رو ندارم.خواهش میکنم برای inter1 هم بسازید.😘😘
پاسخ:
ان شاء الله در سایت قرار می گیرد. 
شما محشر هستید به کمک شما نمره ی خوبی  که حتی فکرشم نمیکردم کرفتم فقط میتونم بکم بی نهایت ممنونم
پاسخ:
خواهش می کنم.
خدا را شکر که این سایت توانسته است نیاز های زبان آموزان را برطرف کند.
موفق باشید
سلام ورک پری 2 رو ندارید؟



ممنون سایتتون یعنی چی بگم محشره محشررر
پاسخ:
سلام
نه متاسفانه فقط high
باتشکر از نظر شما 
سلام تست های وورک بوک کتاب pre3 رو تو سایت قرار ندادین. البته تست های وورک بوک pre3 رو قرار دادین ولی فقط اسمشه وقتی دانلودش میکنی باز همون unit8هستش.  لطفا رسیدگی کنید
پاسخ:
با سلام
دوست عزیز مشکلی که گفتید بررسی شد ولی لینک ها کاملا درست بودند اگر از موبایل استفاده میکنید حتما با مرورگر کروم وارد سایت شوید چون در برخی موارد در مرورگر خود موبایل لینک ها درست در جای خود قرار نمی گیرند.
با سلام و احترام و ارداتِ فراوان
کارتووون عالیییییه
منم با نظراتِ دوستان موافقم
من واقعا با ویس های شما گرامر رو کاملا یاد گرفتم.
بهترینها رو براتون آرزو میکنم.
کاش برای سطوح inter به بالا هم این ویس ها گذاشته بشه
پاسخ:
باتشکر از نظر شما
سلام با تشکر فراوان از وب سایت عالیتون لطفا به توضیح درباره تست های وورک بوک pre3 رسیدگی کنید.  میدونم تو سایت هست ولی بالا نمیاد.  لطفا رسیدگی کنید. 
پاسخ:
با سلام 
لینک ها تست شدند ،مشکلی نبود ولی برای حل مشکل می توانید از این لینک استفاده کنید.

http://englishisgood.persiangig.com/weblog/neviseh_1417177518.html
ممنون بابت ویس ها واقعا عالیه
پاسخ:
باتشکر از نظر شما
باسلام جواب های تست های REMEDIL test آخر کتاب pre3 را میتوند بزارید خیلی ممنون از لطفتون
پاسخ:
 فایل مورد نظر در انتهای این پست می باشد : آموزش جامع گرامر ترم pre 3
Thanks 
God power to you
پاسخ:
thanks
god help you in your exams and life
واقعا ممنونم.
پاسخ:
خواهش می کنم.
واقعا از زحمات شما ممنونم
سلا من نتونستم پاسخ ورک بوکو دان کنم زده امکان دانلود الان فراهم نیست لطفا درستش کنید با تشکر
پاسخ:
سلام
با عرض پوزش سرور پیکو فایل مشکل پیدا کرده است . فایل مورد نظر را دوباره آپلود کردیم.
باتشکر از این که اطلاع دادید.

با سلام از زحمات شما تشکر میکنم و بی نهایت سپاسگزارم اگر لطف کنید توضیح فارسی ریدینگ ها رو در سایت قرار بدید سپاسگزارم بخصوص ریدینگ های کتاب pre3
پاسخ:
سلام
دوست عزیز با این کار شما مهارت کافی برای ریدینگ های فاینال پیدا نخواهید کرد و مهارت شما در ترجمه افت خواهد کرد و من پیشنهادم این است که خودتان ترجمه کنید.
موفق باشید
سلام واقعا خسته نباشید عالی بود 🌸🌹🌻🌼🌷دعا کنید پاس بشم 👼
سلام واقعا خسته نباشید عالی بود 🌸🌹🌻🌼🌷دعا کنید پاس بشم 👼
سلام خدا خیرتون بده. تشکر 

لطفا گرامرهای Inter1هم بزارید

سلام خیلی خیلی متشکرم سایتتون برام خیلی مفید واقع می شه 
۰۸ مرداد ۹۶ ، ۲۰:۴۸ لینک کانال تلگرام
تشکر عزیزم 
سلام و تشکر فراوان از سایت خوب و عالی شما .درخواست من این هست که چگونه یک سامری خوب و عالی و بدون نقص به کلاس ارائه کنیم؟؟؟؟
واقعا دستتون درد نکنه خیییییلی مفید بود
ممنون استاد خیلی عالی بود معلم ما تو کلاس گرامر رو فارسی نمی گفت و من خیلی از این بابت ناراحت بودم توضیحات شما خیلی کمک کننده بود مفق باشید

سلام خیلی خوب گرامر رو تدریس میکنید ممنون .خسته نباشید 
سلام 
ببخشید چکار کنیم که reading ور کوتاه مرت قوی شه؟
واقاً دستتون درد نکنه.خیلی عالیه.
سلا فایل pdf کتابpre3رو میشه رو سایتتون قرار بدید
خیلی ممنون که این وبلاگ رو ساختین چون بعضی از معلم ها واقعا خوب تدرس نمیکنن.
ایکاش میشد همه روزه به سوالاتمون جواب بدین.
امیدوارم در همه ی مراحل زندگیتون موفق باشید.
این سایت واقعا عالیه ممنون ازتون
سلام با تشکر از سایتتون میشه توضیحات کتاب تست روهم   بزارید

سلام ممنون از زحماتتون خیلی مفید بود:)

پاسخ:
خواهش میکنم ، با ارزوی موفقیت برای شما. 

ببخشید.من نمیتونم دانلود کنم

 

پاسخ:
سلام ، لطفا به بخش آموزش دانلود در بالای سایت مراجعه کنید.

خیلی ممنون واقعا عالی بود 

پاسخ:
خواهش میکنم ، با ارزوی موفقیت برای شما.  🌹🌹🌹
با سلام و احترام خدمت استاد عزیز
درضمن تشکرو قدردانی از زحماتتان سوالی از محضرعزیزتان دارم که اگر بجز موارد کانون درخصوص زبان درسایت ویا جای دیگر مطلبی داریددر صورت امکان به من معرفی نمایید با تشکر اززحماتتان

باسلام و تشکر

خیلی خیلی دستتون دردنکنه خیلی بهم کمک کردید. 

پاسخ:
خواهش میکنم ، با ارزوی موفقیت برای شما.  🌹🌹🌹

باسلام و تشکر

خیلی خیلی دستتون دردنکنه خیلی بهم کمک کردید. 

پاسخ:
خواهش میکنم ، با ارزوی موفقیت برای شما.  🌹🌹🌹

سلام 

میخاستم بی نهایت از زحمات شما برای گردآوردی این فایل ها تشکر کنم.

از اینکه اینقدر بی منت علم تون رو دراختیار ما قرارمیدین 

و اینقدر خوب تمام گرامرهارو توضیح دادین.تو این روزایی ک کلاس ها بخاطر کرونا  تعطیل شده این فایل ها منو نجات دادن.

ممنونم ازتون

پاسخ:
خواهش میکنم ، با ارزوی موفقیت برای شما.  🌹🌹🌹 در این اوضاع کرونایی مراقب خودتون و اطرافیانتان هم باشید.

مطالبتان بسیار خوب و مفیده واقعا خیلی عالیه بسیار متشکرم امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشید 

پاسخ:
خواهش میکنم ، با ارزوی موفقیت برای شما.  🌹🌹🌹
۳۱ تیر ۹۹ ، ۰۵:۳۹ پویا یوسفی

با سلام خسته نباشید

واقعا واقعا ممنونم بابت تدریس های فوق العاده تون.خواهشا اگه میشه در سطح های بالاتر هم تدریس داشته باشید تا بتونیم ازتون استفاده کنیم

ممنون

باسلام 

خیلی ممنون از زحماتی که کشیدید 

سایتتون عالیه .

فایل صوتی گرامر و کانورسیشن ترجمرو نمیذارید ؟

ممنون

باسلام میشه pdf کتاب رو هم در سایت قرار دهید

سلام خیلی مفید بود ممنون ولی میشه خواهشااااااا پی دی اف کتاب رو کامل بزارین خیلی ممنون میشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی