آموزش گرامر کانون زبان+ترجمه لغات

درباره بلاگ
آموزش گرامر کانون زبان+ترجمه لغات

* این سایت برای زبان آموزان طراحی شده است و به آموزش گرامر کانون زبان به صورت جامع و کامل با زبانی ساده و به صورت کاملا رایگان می پردازد.

* به صورت خودکار نظر های شما مورد بررسی قرار می گیرد پس منتظر نظرات شما هستیم.

*این سایت هیچگونه ارتباط حقیقی و حقوقی با کانون زبان ایران و سایر آموزشگاه ها ندارد.



ابزار رایگان وبلاگ

ابزار وبمستر

هدایت به بالای صفحه

ابزار وبمستر

قالب وبلاگ

۱۷ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۵۱

آموزش جامع گرامر ترم inter 1

به ادامه مطلب بروید....

--------------------------------------
--------------------------------------
--------------------------------------
--------------------------------------
--------------------------------------
--------------------------------------
--------------------------------------
--------------------------------------
--------------------------------------
--------------------------------------
--------------------------------------
--------------------------------------



با تشکر فراوان از جناب آقای مرتضی اصغریه اهری

نظرات  (۲۵)

میشه زودتر بذارید اخه من از حرف های معلممون هیچی نمی فهمم اگر همه رو بذارم برای فاینال بعد این ترم و می افتم 
پاسخ:
بله به زودی ...
این موضوع که در کلاس نمی آموزید بسیار نگران کننده است تلاشتان را بیشتر کنید.
سلام لطفا تا قبل 22 آذر کامل کنید من نیاز دارم.
کی میزارید؟
پاسخ:
ان شا الله سریعا در سایت قرار می گیرد... 

سریع تر بقیه درس ها رو بزارید.
ممنون بابت درس های قبلی
پاسخ:
باتشکر از نظر شما
متاسفانه کار با مشکل مواجه شده است.
باسلام ممنون از کمک های شما لطفا اگر می شود سوال زیر را پاسخ بدهید. لطفا سریعا.ممنون.
Make statement using the passive voice.

​​
some people discouraged her.
slm dada khase nabashi
bnzrm ba voice amozesh grammeraro gharar bedi bhtr bashe
albate harjoor rahati


پاسخ:
Ok
:) 
۰۴ دی ۹۵ ، ۱۳:۲۳ میثم سعیدی
سلام 
خیلی ازتون ممنونم ولی لطفا اگه میشه فایل صوتی گرامرintermediate1را بزارین
سلام لطفا ویس آموزش این ترم روبزارین..
پاسخ:
ان شاء الله در سایت قرار می گیرد. 
سلام
فایل های صوتی خیلی سخت باز میشن..اگرم باز میشن به وسطاش که میرسن از اول شروع میشن!
چه کنم؟
پاسخ:
با سلام
این فایل ها تست شده اند حال اگر مشکلی برایتان پیش آمده از برنامه های مختلف پخش فایل های amr استفاده کنید.
سلام خدمت شما عزیزان
میشه لطف کنید فایل های صوتی ترم inter 1 گرامر ها رو قرار بدید برای ترم جدیدی که میخوام برم بهشون احتیاج دارم
سلام ببخشید میشه توضیحات رو به صورت فایل صوتی در سایت قرار بدید ممنون إز سایت عالیتون
خواهش میکنم گرامر high2را هم بزارید.
 سلام از شما خیلی ممنونم من تقریبا یک ساله دارم با کمک توضیحاتتون ترم هامو میگذرونم واقعا که خیلی عاااااایید. دستتون درد نکنه سفارشتونو به تمام دوستام میکنم..😗😗
سلام به استاد عزیز 
خواستم ازتون خیلی تشکر کنم خیلی عالی درس میدید حتی اگه تو کلاس درس هم نباشیم اما به سخنان شما گوش بدیم حتما قبول می شیم خیلی ممنون از زحماتتون
موفق باشید 

سلام،ببخشید چرا برای گوشی من فایل صوتی اصلا بالا نمیاره؟؟گوشی من اپل هستت.ممنون میشم راهنمای کنید

واقعا سایتتون عالیهه

پاسخ:
خواهش میکنم ، با ارزوی موفقیت برای شما.  🌹🌹🌹

سلام خسته نباشید فایل ها باز نمیشن چی کار کنم؟

پاسخ:
برای دریافت لینک به بخش آموزش دانلود مراجعه کنید

سلام اگه میشه گرامر رو برای ترم های دیگه  هم قرار بدین

سلام فوق العاده بود استاد

سلام استاد. واقعاً فوق العاده است. خدا حفظتون کنه. با آرزوی بهترین ها

لطفا میشه بگید کی میذارید 

وااااااای استاااااد من هررررر ترم گرامر هارو با ویسای شما میفهمم و همیشه از توی چنل دانلود میکردم ولی این ترم ویسای شما توی چنل نبود منم هیچیییییی بلد نبودم اینقدر استرس گرفمممم نشستم گریه کردم که گرامرهارو چیکار کنم وای اومد سرچ کردم تو گوگل اولین سایت رو که کلیک کردم ویسای شما بود اصلا باااورم نمیشد وای اینقدر استرسم کم شد اروم گرفتم باخیال راحت نشستم خونددددم واقعا مرسی خیلی زحمت کشیدید استاد^^

پاسخ:
خواهش میکنم ، با ارزوی موفقیت برای شما.  🌹🌹🌹

واقعا عالی عالی .

بسیار جامع و کامل و دقیق. خیلی خوبه که متون نت ها رو میخونین و معنی میکنین و مفهوم رو میرسونید. معلمای کانون همین طور میخونن انگلیسی و اصن ادم نمیفهمه چی میگن.

سلام 

خیلیییییییییی ازتون مممنووووونممم عالییی هستید 

نوضیحاتتون خیلی عالیه 

اجرتون با حضرت فاطمه

۲۱ دی ۰۰ ، ۱۴:۱۱ مبینا ارجمند

سلام باتشکر از توضیحات خوبتون

واقعا از تون ممنونم من ترم پیش با فایل های صوتی شما قبول شدم واقعا ممنون

 

سلام ببخشید فایل PDF از ویسها رو نمیگذارید؟

من میخواستم به امید خدا inter1 رو تعیین سطح بدم

البته امیدوارم بیهوده نباشه چون من وقتی EL3 بودم Pre1 و Pre2 رو خوندم ولی من رو با تمام نامردی Pre1 قبول کردن

برام سخت بود دو ترمی که بلد بودم رو برم

برام دعا کنید بتونم inter1 رو حداقل قبول بشم الان Pre3 هستم و فرصتی ندارم چون سال دیگه کنکور دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی