آموزش گرامر کانون زبان+ترجمه لغات

درباره بلاگ
آموزش گرامر کانون زبان+ترجمه لغات

* این سایت برای زبان آموزان طراحی شده است و به آموزش گرامر کانون زبان به صورت جامع و کامل با زبانی ساده و به صورت کاملا رایگان می پردازد.

* به صورت خودکار نظر های شما مورد بررسی قرار می گیرد پس منتظر نظرات شما هستیم.

*این سایت هیچگونه ارتباط حقیقی و حقوقی با کانون زبان ایران و سایر آموزشگاه ها ندارد.



ابزار رایگان وبلاگ

ابزار وبمستر

هدایت به بالای صفحه

ابزار وبمستر

قالب وبلاگ

۰۳ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۱۷

اخبار سایت

توجه: فقط به این سایت یا سایت های دیگر تکیه نکنید خودتان درس بخوانید  خودتان توضیحات گرامر نوت ها را ترجمه کنید و ... چون اگر 

خودتان تلاش نکنید ضرر خواهید کرد باتشکر.

--------------------------------------------------

 

+++بروز رسانی سایت  1401/12/19 +++
+ بررسی نظرات ارسال شده 
 
 
 
 
 

* این سایت را به دوستانتان معرفی کنید. *

* grammar.blog.ir  *

 

نظرات  (۸)

سلام،
واقعا دستتون درد نکنه بابت بارگذاری ترجمه ی لغات اما ترجمه ی لغات elementary و ترم های basic کانون زبان ایران رو کی قرار میدین تو سایت؟؟ 
خیلی لازمشون داریم
پاسخ:
با سلام
دوست عزیز لغات ترم های basic و elementary به زبان فارسی در کتاب ترجمه شده است ولی بقیه ترم ها اینگونه نیست.
سلام . ممنون از سایت خوبتون.تو گرامر Clouse خیلی به من کمک کرد که یاد بگیرم.اموزشاتون عالیه فقط یه سوال.شما جواب ورک بوک ها رو ندارید؟؟؟؟
اگه دارید لطفا ورک بوک pre2 رو قرار بدید.ممنون
پاسخ:
با تشکر از نظر شما

متاسفانه وقت گذاشتن جواب های ورک بوک را ندارم :-(
سلام  این گرامر های شما به من خیلی کمک کرد اما می شه به من فرق have to و must بگید که کی و چگونه ازش استفاده کنم واقعا نیاز دارم من شنبه فاینال دارم کلی امتحان دیگه هم دارم ممنون می شم زود جواب بدید

پاسخ:
با سلام
زمانی از must استفاده می کنیم که اجبار از ناحیه خودمان باشد. همچنین وقتی که در مورد چیزی خیلی مطمئن باشیم. 
همچنین در مواردی که بخواهیم بر اساس استنتاج و استدلال چیزی را بیان کنیم و دقت داشته باشید که در این مورد گوینده خود را ملزم به انجام میدانیم، در حالیکه have to اجباری است که از طرف عوامل دیگر/خارجی غیر از خودمان، برای ما به وجود می آید.
سلام.سایتتون خیلی عالی بود .فقط اگه میشه جوابای work book رو هم بذارین.مرسی ممنون
۲۲ فروردين ۹۸ ، ۲۰:۳۴ Mohammad Hossein Ebrahimi
سلام.ببخشید این سایت برای استاد آریافر هستش؟مدرس کانون زبان شعبه حکیمیه..؟
پاسخ:
سلام
 خیر، چطور؟!! 

سلام واقعا دستتون درد نکنه بابت مطالب خوبتون اما کاش سایت دوباره فعالیتش رو شروع می کرد. بازم ممنونم ازتون

پاسخ:
خواهش میکنم ، با ارزوی موفقیت برای شما.  🌹🌹🌹 انشاالله

سلام ممنون از زحماتتون

پاسخ:
خواهش میکنم ، با ارزوی موفقیت برای شما.  🌹🌹🌹

ایشالا بازم به روز رسانی کنید .که حیف نشه بپره وبلاگ خوبتون.تنتون سلامت 

پاسخ:
خواهش میکنم 🌹🌹🌹 همچنین ، انشالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی