آموزش گرامر کانون زبان+ترجمه لغات

درباره بلاگ
آموزش گرامر کانون زبان+ترجمه لغات

* این سایت برای زبان آموزان طراحی شده است و به آموزش گرامر کانون زبان به صورت جامع و کامل با زبانی ساده و به صورت کاملا رایگان می پردازد.

* به صورت خودکار نظر های شما مورد بررسی قرار می گیرد پس منتظر نظرات شما هستیم.

*این سایت هیچگونه ارتباط حقیقی و حقوقی با کانون زبان ایران و سایر آموزشگاه ها ندارد.



ابزار رایگان وبلاگ

ابزار وبمستر

هدایت به بالای صفحه

ابزار وبمستر

قالب وبلاگ

در این بخش قصد دارم نکاتی درباره امتحان فاینال برایتان ارائه دهم که اگر این نکات را با دقت تمام فرا بگیرید می توانید نمره بسیار خوبی در امتحان فاینال کسب کنید.

به ادامه مطلب بروید...

1-گرامر نوت (grammar note) های درس 1تا8 را بخوبی یاد گرفته و مثال هایی که در این بخش ذکر شده است را به خاطر پسپارید.(این نکته بسیار مهم است)


2-بخش هایی در هر درس وجود دارد که تعداد آن ها در هر درس 12تا می باشد و دارای مثال و تمرین مرتبط با گرامر نوت ها هستند ، این 12بخش را به خوبی بخوانید زیرا بیشتر تست های مرتبط با گرامر از این بخش ها در فاینال ارائه می شود.


3- کتاب تست تایم را فراموش نکنید برای موفقیت در فاینال و کسب نمره بالا کتاب تست تایم به شما خیلی کمک خواهد کرد حتما آن را خریداری کنید.


4-معنی تمام لغاتی که در اول هر درس موجود می باشد را یاد گرفته و به خاطر بسپارید زیرا از این لفات ها مستقیما در فاینال تست طراحی میشود.


5-در دیالوگ ها و ریدینگ ها ممکن است لغاتی وجود داشته باشد که ترجمه آن را به فارسی نمیدانید،حتما معنی این لغات را در دیکشنری پیدا کنید و حفظ کنید.


6-تست هایی که در ورک بوک(work book) قرار دارد را با دقت حل کنید و در صورت اشتباه بودن تست ، سعی کنید خودتان جواب درست را در کتاب پیدا کنید و این کار باعث می شود که نکته ای را که فراموش کرده بودید و در تست غلط زده بودید ، بهتر در ذهن شما بماند و به همین راحتی ها از ذهنتان پاک نشود.

 7- آزمون های فاینال کانون، نمره منفی ندارد پس سوالی را بدون جواب رها نکنید.

توکل و کمک خواستن از خداوند که مهمترین نکته است.


موفق و پیروز باشید-از طرف نویسنده سایت


grammar.blog.ir

نظرات  (۷۷)

نمیشه زود تر بذارید تو سایت
ممنون
واقعا ممنون!

عاااااااالی بود واقعا محشر بود
سلام برای ترم بعد هم مطالب را در همین سایت قرار میدهید ؟  منظورم گرامر pre3  هستش
پاسخ:
در سایت قرار گرفت.
میشه راهنمایی کنید چه جوری باید از ریدینگ نمره بگیریم من همیشه به خاطر ریدینگ نمرم کم میشه تو فاینال کلمات زیادی هست که معنیشونو نمیدونم
عالییییی.ممنون
منظور از دوازده بخش چیست ممنون می شم به ایمیل بفرستید
پاسخ:
با سلام
باتشکر از نظر شما
منظور از 12 بخش ، بخش هایی است که در بین گرامر نوت ها قرار دارد وتعدادشان 12 تا است.
نویسنده سایت
عالیه
پاسخ:
با تشکر از نظر شما

سلام واقعا ممنون از اینکه این مطالب رو در اختیار ما قرار دادید.

مطالبتون واقعا عالی بود.مرسی.

فقط اگه میشه لطفا منظورتون رو از 12 بخش رو به ایمیل برای من بفرستید.

ممنون.

پاسخ:
با سلام
باتشکر از نظر شما
منظور از 12 بخش ، بخش هایی است که در بین گرامر نوت ها قرار دارد وتعدادشان 12 تا است.
نویسنده سایت
 
سلام منpre3 هستم تو ورک بوک پسوند ها و پیشوند هایی هست برای مثال تبدیل اسم به فعل اونا هم تو فاینال میاد 
پاسخ:
ببخشید
منظورتون رو نفهمیدم 
اگر مایل هستید نظر جدیدی با جملات دیگری ارسال نمایید.
باتشکر فراوان
چیز هادی که گفتید رو من کامل حفظ شدم و خیلی خوندم وای بازم فاینالم رو بد دادم،چرا؟؟؟؟چراااااااا؟؟؟؟هستید که نتونستم این ترم رو قبول شم؟؟؟؟
پاسخ:
با سلام
مشکل شما این است که برای امتحان فاینال باید بر روی قواعد دروس کاملا تسلط پیدا کنید یعنی به سراغ تست زنی بروید و اشکالات خود را پیدا کنید در این زمینه می توانید از کتابtest time استفاده کنید و فراموش نکنید که بارم سوالات مرتبط با ترجمه و درک مطلب در فاینال بیشتر از بارم سوالات مرتبط با قواعد است.
سلام.خیلی چیزهای خوبی گفتید و خیلی کار آمد بود. وای من همه ی این هارو خوندم و بازم فاینالم رو بد دادم و این ترم افتادم.لطفا بگید بهم.مشکلم کجاست؟؟؟
پاسخ:
با سلام
مشکل شما این است که برای امتحان فاینال باید بر روی قواعد دروس کاملا تسلط پیدا کنید یعنی به سراغ تست زنی بروید و اشکالات خود را پیدا کنید در این زمینه می توانید از کتابtest time استفاده کنید و فراموش نکنید که بارم سوالات مرتبط با ترجمه و درک مطلب در فاینال بیشتر از بارم سوالات مرتبط با قواعد است.
۱۷ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۳۰ امیرحسین صادقی
با تشکر میشود گرامرترم int 1و2و3 را نیز به همین صورت بگذارید

پاسخ:
با تشکر از نظر خوب شما 
سعی ام را می کنم ولی قول نمی دهم؛ -) 
من مشکلم اینه که توی سطح ad اونقدر حجم کلمات زیاده که نمی تونم همه رو حفظ کنم.
از طرفی هم توی طول ترم نخوندم تا حالا هم هیچ ترمی نیفتادم ولی این ترم خیلی نگرانم که نکنه بیفتم.
من فردا امتحان دارم ایشالا واسه ترم بعد همین کارارو میکنم😐😂
پاسخ:
باتشکر از نظر شما

سلام در امتحان فاینال کلمه هایی‌وجود داره که معنیشون رو نمیدونم و در کتاب هم ذکر نشده برای همین سوال رو درک نمیکنم فک‌کنم مشکل خیلیا باشه لطفا راهنمایی کنید
پاسخ:
با سلام
در فاینال کلماتی در قسمت های مختلف آن از جمله reading وجود دارد که معانی آن ها را نمی دانید و مشکل این جاست که آن کلمات حتی در کتاب هم نیستند یا شاید از ترم های قبل ظاهر شده اند دراین مورد می بایست تمامی کلمات در ترم های مختلف را از اولین کلمه ای که در کتاب هست تا آخرین کلمه را آشنایی داشته باشید یعنی مثلا ترم شما pre 1 باشد می بایست از اولین لغت یعنی in the name of god تا آخرین لغت یعنی throat
را بلد باشید و نسبت به لغت های کتاب معنی لغت گنگ را پیدا کنید.
باتشکر-مدیر سایت
سلام من pre1هستم حتما نیازی هست بجز ترجمه فارسی لغات هم معنی انگلیسی نیاز یتو فاینال به درد می خوره واین که می گن (n)یا ورب های کنار کلمات رو حفظ کنیم چه کاربردی داره به نظر من تا اینجا به هیچ دردی نخورده لطفا جواب بدبد!!!!!
پاسخ:
با سلام 
اگر معانی فارسی و انگلیسی کلمات را بدانید و حفظ کنید بسیار خوب است زیرا با یاد گرفتن معنی انگلیسی لغات , مهارت گفتاری افزایش می یابد و زمانی که معنی فارسی کلمه ای را فهمیدیم دیگر فهمیده ایم که آن کلمه فعل یا اسم و یا ... است و اگر این موضوع را درباره لغات بدانیم می توانیم به درستی صحبت کنیم و لغات را درست در بیان خود به کار ببریم.
سلام می تونید درباره ی فاینال pre1یکم توضیح بدید چه فرقی داره؟
پاسخ:
با سلام
ببخشید منظور شما را نفهمیدم اگر مایل هستید با بیان دیگری دوباره نظری بفرستید باتشکر.
سلام در ورد بوک یه بخش هست به نام prefixes می خواستم بدونم اینا به چه دردی می خورن وتو فاینال از این سوال میاد؟
پاسخ:
با سلام
اگر منظور شما suffixes ها می باشد بله باید خواند و یادگرفت چون در آینده به کارتان می آید ولی به طور مستقیم که یادم هست در فاینال از آن ها سوال طرح نمی شود.
می خواستم بگید که نمونه سوالات فاینال pre1رو ازکجا می تونم گیر بیارم؟ فقط سوال های تست تایم رو نگید خودم میدونم سایت معرفی کنید..
پاسخ:
با سلام
نمونه سوالاتی به جز کتاب تست تایم وجود ندارد.
اخه دوستام هر وقت نمونه سوال میارن کلاس وهمون هم تو فاینال میاد ولی ساتشو نیمیگن...
می خواستم بدونم معلم هتی مجازی واسی کمک وجود دارن لطفا2 تا 3تا معرفی کنید یکم لو بدید دیگه
پاسخ:
با سلام
سوالات فاینال کانون زبان تغییر نمی کنند و دوستان شما نیز توانسته اند به آن سوال ها دست پیدا کنند و این اصلا موضوع خوبی نیست اگر شما می خواهید سوالات فاینال را داشته باشید و تقلب کنید چرا به کانون می آیید کانون اجباری نیست!! 
لطفا به سوی این موضوعات نروید و درستان را بخوانید :-) 
سلام می خواستم راجب ساعات خوندن فاینال بگید واز کی بهتر تست بزنیم و ببخشید درستان رابخوانید الان مسخرم کردید
پاسخ:
با سلام
شما می بایست زمانی که به نصف کتاب رسیدید درس های قبلی را باید بخوانید و mid term test رو حل کنید و موضوع ( درستان را بخوانید ) یک مشاوره بود. 
معلم مجازی می خوام لطفا کمکم کنید دیگه؟
پاسخ:
به این سایت مراجعه گنید.
englishisgood.persiangig.com
به سوالام جواب بدید فاینال کی شروع میشه و معلم مجازی می خواب
پاسخ:
با سلام
تاریخ فاینال بر روی کارت کلاسی درج شده است.
سلام تو سایت خبری از معلم ونکته ای نبود!!!! حالا میشه شما فرق present prefect tenseروبا pesent perfect coninuous tens بگید وبگید چه فرقی دارن چه جوری تشخیص بدم. واینکه این ازمون هایی که کانون زبان به نام ازمون میان ترم گذاشته زمان شروع کی هست هرجی میز نم می گه زمان شروع نیست. کمک کنید .فاینال جلسه ی دیگست .
پاسخ:
منظور شما را نمی فهمم.
:-۱
منظور از معلم مجازی و نکته چیست؟
 زمان امتحان و مشکلات را باید از موسسه بپرسید نه از من   :-)
سلام مطلبی دارین که exclamationsهارو توضیح بده
پاسخ:
برای آموزش کامل این موضوع لینک زیر را باز کنید.
http://bayanbox.ir/view/3007738836095998410/3e3.png
سلام..ممنون از اینکه این مطالب خوب را به اشتراک گذاشتید..من اون 12 قسمتا رو بهش توجهی نداشتم و این باعث شد که من دقت بیشتر کنم..من ترم pre3 هستم و قبلنم یه بار faile شدم ..به نظرم مشکل اصلیم listening  و reading بود الان هم استرس زیادی دارم.. شما چه پیشنهادی راجب این دو مورد دارید؟
پاسخ:
با سلام
برای ریدینگ باید دایره لفات شما زیاد باشد یعنی تمامی قسمت های vocab کتاب را بلد باشید و به همراه آن لغت هایی که در ریدینگ ها و یا دیالوگ ها موجود است و شما نمی دانید را باید در دیکشنری جستجو کرده و یاد بگیرید و برای listening می بایست از سی دی کانون استفاده کنید یعنی دیالوگ ها و ریدینگ هایی که در آن خوانده می شود را گوش دهید تا گوش شما به زبان انگلیسی و لغات و اصطلاح های ترم خود عادت کند .
*perfect*  
پاسخ:
thanks ;-)
ببخشید می توانید نکاتی در مورد reading و listening امتحان فاینال بگویید.با تشکر
پاسخ:
با سلام
برای ریدینگ باید دایره لفات شما زیاد باشد یعنی تمامی قسمت های vocab کتاب را بلد باشید و به همراه آن لغت هایی که در ریدینگ ها و یا دیالوگ ها موجود است و شما نمی دانید را باید در دیکشنری جستجو کرده و یاد بگیرید و برای listening می بایست از سی دی کانون استفاده کنید یعنی دیالوگ ها و ریدینگ هایی که در آن خوانده می شود را گوش دهید تا گوش شما به زبان انگلیسی و لغات و اصطلاح های ترم خود عادت کند .
سلام من افتادم.یعنی fail markشدم .ونمره کلاسی کم اوردم امکانش هست اگه با مرکز صحبت کنم نمره کلاسی بدن؟؟؟
پاسخ:
باسلام

لطفا نمره خود را به صورت خصوصی و به طور کامل که شامل نمره میانگین و فاینال و کلاسی میشود را ارسال نمایید.

توضیحات درباره ی نمره شما در همین قسمت نوشته می شود.


----------
توضیحات : هنوز نمره شما ارسال نشده است



میشه گرامر high 3 رو هم بذارید
ممنون میشم
سلام داداش دمت گرم سایتت عالیه بعد یه چیزه دیگه . غیر تست تایم و تستای آخر وور بوک از کجا میتونیم گیر بیاریم؟ بعدش سایتی هست ک خلاصه ی ریدینگ ها رو داشته باشه؟؟؟؟ ممنون لطفا جواب بده
پاسخ:
با سلام و تشکر از ارسال نظرتان
فکر نکنم به غیر از این دو منبع جای دیگه ای بتونید نمونه سوال پیدا کنید و در رابطه با خلاصه ریدینگ باید گفت که بهتر است ریدینگ را خط به خط و کلمه به کلمه یاد بگرید و بعد از اتمام آن هرچیز که به ذهنتان می رسد بگویید و لازم نیست که ساختار جملاتتان عین کتاب باشد.
موفق باشید.
مطالبتون خیلی مفید بودند متشکرم ...
پاسخ:
باتشکر از نظر شما
مطالبتون خیلی عالی بود
پاسخ:
باتشکر از نظر شما
salam khaste nabashid,bebakhshid man inter1 hastam kamtar az 4 ruze dg ham fainalame,amuzeshe grammeraye inter1 ro az koja mitunam peyda konam?harja raftam peyda nakardam....
پاسخ:
با سلام
لینک آموزش
http://englishisgood.persiangig.com/weblog/neviseh_1417177518.html
سلام ببخشید سطحpre1هستم میشه بگید در این سطح کدوم گرامر از اهمنیت بیشتری برخوردار هست؟
پاسخ:
سلام
تمام گرامر ها مهم هستند.
سلام من ترم advanced 2 ام  میخواستم بدونم سوالات ضرییب دارن ؟  یعنی دومثلا سوالات ریدینگ ضربدر دو میشن تا ب صد برسه یا نه ی متود دیگه ای استفاده میشه‌‌؟

پاسخ:
سلام
بله ضریب دارند اما دقیق نمیدونم میتوانید این سوالات را از دفتر کانون یا معلمان بپرسید.
گرامرهایBasic3روازکجامی تونم پیداکنم؟
پاسخ:
سلام
ربان آموز محترم گرامر های این ترم ساده هستند نسبت به ترم های بالاتر به همین علت گرامر آن در این سایت و سایت های دیگر قرار ندارد.
موفق باشد.
سلام.این کتاب تست تایم چیه؟ ایا برای سطح high3 هم داره؟   یا نکنه منظور شما همون کتاب اضافه ی که عنوانش هست: progress toward
پاسخ:
سلام
بله همان است.
سلام میشه درباره فاینال pre3 توضیح بدید فاینال نزدیکه و فوق العاده سخت
با سلام و خسته نباشید.....سطح من inter 3 هست .سطح فاینالش چطوره؟سخته؟ایا واقعا این امکانو داره اگه خیلی بخونم قبول شم؟؟
سلام من سه شنبه فاینال دارم ریس 3 هستم این ترم افتادم و الان دوباره دارم میخونم چی کار کنم بتونم پاس کنم راستی راست میگن اگه میخواید قبول بشید نمره کلاسی ضبدر هفت دهم میشه و نمره که مد نظرت باید در سه دهم ضرب بشه خواش میکنم جواب بدید خیلی مطالبتون عالی بود ممنون

















سلام من ترمpre2هستم و نمره کلاسی من همیشه بالای 95 بوده و فاینال همیشه لبه مرز بوده
برای تقویت ازمون های کتبی باید چه کار کنیم
ضمنا من برای فاینال از دو هفته قبل شروع به خواندن کلمات و همین طور گرامر هم می کنم
ولی همیشه نمره فاینال من حدود 65 66
ممنون بابت مطالب بالا تون
لطفا در این زمینه مرا راهنمایی کنید




سلام خوب هستین؟ من پری 3 هستم همه ی چیز هایی رو که گفتین خوندم ولی استرس دارم و پس فردا فاینال.
میشه بگین تست تایم برای ترم های بالا مثل پری و اینتر و ادونس و.. وجود داره؟
اگه وجود داره از کجا باید بخریم؟
سلام.خیلی ممنون از ویس هاتون واقعا عالیه و کمک میکنه .
میخواستم بدونم pre2سطحش سخته یا نه؟

بسم رب العلیم
با سلام
واقعا از این کار شما که مطمئنا با توجه به مطالبی که درمورد توکل برخدا وصلوات ابتدا گذاشته شده است،خالصانه است متشکریم.امیدوارم خدا هم از شما قبول کنند.
Very good perfect 

کلمه ها رو معنی اینگلیسیشو یاد بگیریم یا فارسی؟
پاسخ:
سلام معنی فارسی که خیلی مهم است ولی اگر انگلیسی هم یاد بگیرید دایره لغات شما افزایش میابد و برای صحبت نیز خیلی خوب است.
سلام، میخاستم بپرسم چطور از لسنینگ ها نمره خوبی بگیریم؟
ساستتون عااالیه
آقا واقعا ممنون من معنای انگلیسی کلمات رو فول شدم و گرامر هم به دقت خودم و برای اولین بار فاینال رو بدون هیچ. غلطی زدم یعنی 100 شدم امیدوارم همه استفاده کنند و نمره بالایی بیارن
عالی بود
سلام لطفا گرامر نوت ادونس هم بزارید
میشه گرامر المنتری رو هم قرار بدبد

سلام خسته نباشید 
ببخشید برای هر کلمه یه توضیح انگلیسی داده است آیا معنی آنها و جمله هایی ک برای مثال آن کلمه داده است را باید برای فینال بلدباشیم؟؟
منظورم خود کلمه نیست!
ممنون میشم پاسخ بدین🤗❤
پاسخ:
سلام ، لزومی نداره که معنی تمام لغات داخل توضیحات رو بلد باشید ولی اگر موضوع کلی را متوجه بشید کافیست .
سلام ببخشید برای هر کلمه ی توضیح انگلیسی داده است آیا باید کلمات آن توضیحات انگلیسی را ب فارسی بلد باشیم؟؟
خواهشا جواب بدید!!!!
پاسخ:
سلام ، لزومی نداره که معنی تمام لغات داخل توضیحات رو بلد باشید ولی اگر موضوع کلی را متوجه بشید کافیست .

بسیار آموزنده و مفید بود(:

سلام ببخشید el3فاینال کتبی هست یا انلاین؟

 

سلام، من ترم اینتر 3 هستم، چهار بار افتادم، کل کتابو از حفظم خیلی هم میخونم کتاب تست رد هم حل میکنم ولی نمیدونم چرا تو این ترم گیر کردم، راستی توی ریدینگ های فاینال وقت کم میارم، معنی ریدینگ هم نمی‌فهمم چون کلماتش برام سخته معنیشونو بلد نیستم، باید چیکار کنم، برام کابوس شده، لطفا بهم بگین

با سلام خیلی خوب هست ممنون از همه ی شما 

پاسخ:
خواهش میکنم ، با ارزوی موفقیت برای شما. 

با سلام خیلی خوب هست ممنون از همه ی شما 

پاسخ:
خواهش میکنم ، با ارزوی موفقیت برای شما. 

سلام میشه یه جوری نمره کلاسی رو یکم افزایش داد؟؟؟؟

 

سلام

ببخشید کسی آزمون فاینال pre1 رو داده ؟

سلام من امروز امتحان دارم همه ی اون چیزایی که گفتینو انجام دادم ولی در حین تست زدن کتاب تست تایم و ورک بوک چند تا رو غلط زدم و حس میکنم که مبفتم و ناامید میشم من یه چند تا مشکل گرامر دارم و در مبحث ریدینگ هر سرس حس میکنم درست زدم ولی باز غلط میشه:(

سلام تا چه نمره ای پاس میشیم؟

عالی بود مرسی

پاسخ:
خواهش میکنم ، با ارزوی موفقیت برای شما.  🌹🌹🌹

عالیه

پاسخ:
خواهش میکنم ، با ارزوی موفقیت برای شما.  🌹🌹🌹

سلام خسته نباشید من دانش آموزی هستم با نمره تو کلاسی های بالای ۹۳.ولی برای فاینال بخش گرامر هارو نمیتونم خیلی خوب بزنم و فاینالم توی رنج ۸۰الی ۷۵هست شما چه راهنمایی میکنید...؟

سلام

مطالبتان خیلی مفیده ممنونم😊

 گرامر های inter 2 رو هم دارید؟

ممنون می شم جواب بدین😊❤

سلام

مطالبتان خیلی مفیده ممنونم😊

 گرامر های inter 2 رو هم دارید؟

ممنون می شم جواب بدین😊❤

پاسخ:
خواهش میکنم ، با ارزوی موفقیت برای شما.  🌹🌹🌹
۰۱ مرداد ۹۹ ، ۰۱:۰۳ محمد محسنی

برای فاینال ادونس 3 چیکار باید کنیم مخصوصا برا گرامرش

درباره فاینال ادونس هیچی نگفید که

من ۵۸ گرفتم اولین امتحانم رو تو pre int 2 و  دومی ۹۰ خیلی بدردم خورد ممنون

سلام وقت بخیر ببخشید در مورد فاینال ادونس 2 گرامر رو رو از کجا باید بخونیم از چه منبعی؟ 

عالیه ممنون. ولی من همه ی اینارو انجام دادم بازم تو امتحان 72 گرفتم با اینکه نمره ی کلاسیم 98 بود

سلام ببخشید من همیشه تو ولوبری ها مشکل دارم چه کارکنم 

پاسخ:
سلام در طول ترم باید با دسته بندی و برنامه ریزی لغات رو حفظ کنید.

نمرم 94 شددددددددددد، عالیییییییههههههه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی