آموزش گرامر کانون زبان+ترجمه لغات

درباره بلاگ
آموزش گرامر کانون زبان+ترجمه لغات

* این سایت برای زبان آموزان طراحی شده است و به آموزش گرامر کانون زبان به صورت جامع و کامل با زبانی ساده و به صورت کاملا رایگان می پردازد.

* به صورت خودکار نظر های شما مورد بررسی قرار می گیرد پس منتظر نظرات شما هستیم.

*این سایت هیچگونه ارتباط حقیقی و حقوقی با کانون زبان ایران و سایر آموزشگاه ها ندارد.



ابزار رایگان وبلاگ

ابزار وبمستر

هدایت به بالای صفحه

ابزار وبمستر

قالب وبلاگ

دوستان عزیز این سایت را به دوستانتان معرفی کنید خیلی از زبان آموزان در ترجمه لغات کتاب به مشکل بر می خورند و اطلاعی از این گونه سایت ها ندارند و حتی بعضی از سایت ها این فایل ها را متاسفانه به صورت پولی برای دانلود قرار می دهند ولی در اینجا می توانید به صورت رایگان دانلود کنید.

دوستان توجه بفرمایید که تمامی فایل های زیر در محیط اینترنت رایگان بوده و تنها در اینجا برای شما گردآوری شده است

تا راحت تر و بدون دردسر به آنها دست پیدا کنید و از تمام سازندگان آن ها بینهایت سپاسگزاریم.

 

 

GRAMMAR.BLOG.IR

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

 

برای دانلود لغات به صورت pdf بر  روی کتاب مورد نظر کلیک کنید.

GRAMMAR.BLOG.IR

*************************************************

برای دریافت 6 ثانیه صبر کنید و بعد بر روی لینک کلیک کنید.اگر مشکلی بود 
به بخش آموزش دانلود در بالای صفحه بروید و یا در بخش انتقادات بیان کنید.
باتشکر

--------------------------------

 

لغات pre 1   حجم: 500 کیلوبایت
--------------------------------
لغات pre 2    حجم: 303 کیلوبایت
--------------------------------
لغات pre3     حجم: 392 کیلوبایت
--------------------------------
*************************************************
--------------------------------
لغات inter1    حجم: 497 کیلوبایت
--------------------------------
لغات inter 2   حجم: 539 کیلوبایت
--------------------------------
لغات inter 3    حجم: 874 کیلوبایت
--------------------------------
************************************************
--------------------------------
لغات high 1(طبق دیکشنری) حجم:970 کیلوبایت
--------------------------------

لغات high 1 به همراه تفکیک دروس  حجم: 458 کیلوبایت

 

--------------------------------
 
لغات high 2(طبق دیکشنری)  حجم:1.08 مگابایت
--------------------------------

لغات high 2 به همراه تفکیک دروس  حجم: 506 کیلوبایت

--------------------------------

 

لغات high 3 (طبق دیکشنری)     حجم: 1.53 مگابایت
--------------------------------

لغات high 3 به همراه تفکیک دروس  حجم: 504 کیلوبایت

 

-------------------------------- 
************************************************
--------------------------------
لغات adv 1      حجم: 874 کیلوبایت
--------------------------------
لغات adv 2     حجم: 11.8 مگابایت
--------------------------------
لغات adv 3      حجم: 849 کیلوبایت

-------------------------------- 

 

GRAMMAR.BLOG.IR

 ************************************************

منبع لغات ترم های ADV و high(تفکیک شده)

http://opizo.me/GtTbuU

نظرات  (۹۲)

مرسی. خیلی عالی بود. خیلی دنبالش گشتم. تفکیک لغات دروستون عالی بود. ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم.
Vayyyy mc babate tafkik kardane darsa
پاسخ:
خواهش می کنم.
:-)
سپاس از زحمتتون. 

خیلی ممنون

عالی بود درجه 1
ممنون :)
۳۱ خرداد ۹۶ ، ۰۲:۱۰ افسانه رنجبر
سلام با تشکر 
معانی لغات عالی است
مرررررسی. عالی 
مخصوصا واسه تفکیک درس...
ببخشید میشه لغات کتاب های ele2 و ele3 رو هم بذارین ؟
پاسخ:
این ترم ها ، معنی لغات در کتاب فارسی هستند.
خیلی خوب بود...
مرسی از زحمات بی دریغتون
اجرتون با خدا
سلام. خیلی کمک بزرگی به زبان آموزان.کانون کردید .واقعا ممنونم
دستتون بی بلا
ان شاالله برید کربلا
عالی بود
کاش زودتر تو گوگل سرچ میکردم و از ترجمه لغاتتون استفاده میکردم.
خیلی تو وقتم صرفه جویی کردید.😊
ممنونم از همه کسانی که زحمت این کار رو کشیدن 😍😍😍
مررسی . من میخواستم کلی تو دیکشنری بگردم تا معنی مورد نظر رو پیدا کنم. حالا کارم خیلی راحت تر شد. واقعا دستتون درد نکنه.
دستتون طلا
عالی بوووووووود اجرتون با خدا خیر ببینید
میشه جواب student book high1 رو هم بذارید؟
بسیتر ممنونم خیلییییییییییییییییییییییییییییییییی عالی بود
درود واقعا عالی بود خیلی ممنون
خیلی لطف کردین اجرتان با خدا
سلام ممنون بابت تهیه و تدارک معنی لغات .
بعضی کارها هر چقدر هم کوچیک باشن میتونن کلی به بقیه حال خوب بدن (=
حوشحالم که با این زحمتاتتون علاوه بر خوشحال کردنمون باعث میشه کلیم از وقتمون صرفه جویی بشه .-.
واااااااااااای تفکیک دروس High
عالیه دستتون درد نکنه کلی ذوق زده شدم
عااااالییییییی
دمتگرم☺
عالیییییه
خدا خیرتون بدههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
خیلی ممنون واقعا مفید و عالی بود 
salam kheili awli bod mamnon vali chera vocabe ad2 baz nmishe??
ممنون که انقدررر خوشحالمون کردین...ایشالله  یکی یه جایی همین قدرررر خوشحالتون کنه....
سلام عالیه متشکرم.لطف کردین 
امیدوارم همیشه شاد و سرزنده باشین:)))
good
Perfect 
vyyyyy kh kh mrcc!!!!! nmdonin chqd be ma kanonia komk krdiin *.* 
سپاس👍👏👌👌☺
اجرتون با آقا امام زمان

واقعا چیزی بود که لازم داشتم :)
کتاب های ال دو و سه عوض شده و معنی لغات گذاشته نشده خیلی ممنون میشم اگه بذارین
سلام 
خیلی ممنون واقعا خسته نباشید تفکیک لغات عالیههههههه
لطفا واسه Advance هم تفکیک لغات بزارید ممنون
اقا خدا خیرت بده و پدرو مادرتو بیامرزه هر ترم داری کار منو راه میندازی دمت گرم ممنون  
سلام وقتتون بخیر
نه تنها من بلکه تمام کسانی که از این سایت استفاده میکنند از شما بابت زحمات فراوانتون به خاطر داشتن همچین سایتی عالی تشکر بی نهایت میکنیم....
لطفا پاسخ Student book high رو تو سایت قرار بدید!!
خیلی ممنون
واقعا دمتون گرم عالی عالی😘
واقعا دمتون گرم عالی عالی😘
عالی بود
سلام
ممنون از سایت خوبتون عالی بود🤩🤩🤩🤩
بسیار بسیار بسیار ممنونم بابت زحمت و لطف تون ، خلاصه و مفید و آموزنده
سلام خسته نباشید ترم high2 کانون تلفظ لغات مینی دیکشنری رو نداره میشه راهنمایی کنید که از کجا و چجوری میشه تهیه کرد؟
MrC awli bood
مرسیییی
عالیییی
خیلی ممنون واقعا
موفق باشید
۰۵ مهر ۹۷ ، ۱۶:۴۸ زبان آموز
سلام لطفا از طریق پیکوفایل قرار بدین من هرکار میکنم موفق نمیشم اوپیز رو باز کنم
پاسخ:
سلام
لطفا به بخش آموزش دانلود در بالای صفحه سایت مراجعه کنید‌.
در صورت مشکل دوباره حتما پیغام دهید تا تصحیح گردد باتشکر
سلام
واقعا خیلی ممنووونم 
خیلی زحمت کشیدید
سلام 
خسته نباشید 
دستتون درد نکنه
عالیه.مخصوصا لغاتی که به تفکیک درس ها گذاشتین
سلام
خدا خیرتون بده،مطالبتون خیلی مفید هستش.
سلام اگه میشه کلمات تمام ترم های کانون زبان از basic تا advanced رو توی یه pdf قرار بدین عالی میشه.
راستی از سایت عالیتون هم سپاس.
۲۹ دی ۹۷ ، ۲۰:۲۱ محمدحسین
سلام و تشکر از زحماتتون فقط پی دی اف خود کتاب هارو از کجا میشه تهیه کرد؟
خیلی ممنون بهتر از این نمیشه
Aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
خیلی ممنون خدا قوت
پاسخ:
🌹🌹🌹ممنون ، موفق باشید
سپاس
پاسخ:
🌹🌹🌹ممنون ، موفق باشید
سلام اگه میشه کلمات اینتررو هم تفکیک دروس کنید ممنون

سلام واقعا ازتون بابت این سایت خوب تشکر می کنم.
پاسخ:
🌹🌹🌹
سلام و خسته نباشید، امکان داره به فایل پی دی اف کتاب ها دسترسی داشت؟؟
نیاز مبرم دارم
پاسخ:
سلام ، متاسفانه خیر
چرا کلماتad2 باز نمیشه
پاسخ:
سلام ، لینک بررسی شد و فایل درست است شاید لینک پاپ آپ شناخته شده که باید در تنظیمات مرورگر خود آن را تصحیح کنید.
Reach 4 معنی کلمه نداره
ممنون
پاسخ:
🌹🌹🌹
۲۲ شهریور ۹۸ ، ۱۲:۰۴ محمدسینا تیماجچی

سلام لطفا لغات بقیه ترم ها را هم با تفکیک درس بزارید.با تشکر از سایت خوبتون.واقعا بهترین سایتی آموزش زبانه که تاحالا دیدم.

پاسخ:
با تشکر فراوان از شما.

چرا من نمیتونم دانلود کنم ؟؟؟😭😭😭

همش میزنه پنجره مسدود است 

پاسخ:
سلام ، لطفا به بخش آموزش دانلود در بالای سایت مراجعه کنید.

واقعا از زحماتتون ممنونم.😘😘

پاسخ:
خواهش میکنم ، موفق باشید.

thanks so much honey.I love you.hope you get what you whant  ;)

پاسخ:
thanks

خیلی خوب بود واقعا تو وقتم صرفه جویی شده همیشه کلی اذیت میشدم معنی درستشونو پیدا کنم🔛

 

پاسخ:
خواهش میکنم ، با ارزوی موفقیت برای شما.  🌹🌹🌹

سلام 

لغات High 2 دانلود نمیشه 

سلام اگه میشه لغات سطح پایین تر هم بزارید چون میخوام همه ِغاتو من جمع آوری کنم برای کنکورم ممنون میشم

۲۱ دی ۹۸ ، ۲۱:۵۹ احسان احسانیان

حتما برای انتشار این فایل های که ما ثبتشون کردیم پیگیری قانونی می کنیم 

اقای مرتضی علی خان محترم  سریعا این فایل ها رو از وبلاگتون بردارید 

سایت رسمی کانون زبان ایران 

۰۹۳۷۶۰۴۷۱۲۹

ilivocab.ir

پاسخ:
با عرض سلام و احترام
 این فایل ها همگی به صورت رایگان در اینترنت توسط ناشرانشان انتشار یافته است که ما آن ها را به صورت دسته بندی در اختیار زبان آموزان قرار داده ایم و هیچ گونه فایلی که پولی بوده را برای دیگران به رایگان به اشتراک نگذاشته ایم. سپاس

چرا کتابهای بیسیک نیستند؟

خیلی بابت زحماتتون ممنون

پاسخ:
خواهش میکنم ، با ارزوی موفقیت برای شما.  🌹🌹🌹

سلام

وقتی روی کتاب مورد نظر کلیک می کنم

سایت رو باز نمی کنه

مشکل چیه؟

پاسخ:
برای دریافت لینک به بخش آموزش دانلود مراجعه کنید در بالای سایت

درود برشما :خواهشمندم  عنایت فرماییدودر صورت داشتن کلاس های مجازی آدرس سایت وشرایط آن رادرصورت امکان برایم ارسال فرمایید تا بتوانم ثبت نام و استفاده کنم

                         با تشکر از زحمات بی دریغتان

سپاسگزار لطف و بزرگواری بی پایان شما استاد گرامی هستم. با آرزوی بهترین لحظه ها برای شما. خدا یار و یاورتان

من هرکاری میکنم نمیتونم دانلود کنم از لپتاپ مشکل چیه 

واقعا سایت بینظیریه فقط اگه میشه معنی ریدینگ های advance 1,2,3 هم بزارید. ممنون میشم.

معنی لغات مینی دیکشنری advanced 1 به ترتیب نیست

تفکیک نشده ندارید؟ad 1 رو میخوام ممنون

 

ممنون از سایت خوبتون . یه سوال داشتم . کلمات تفکیک شده و بر اساس دیکشنری از نظر معنی و تعداد کلمات فرق دارند یا فقط مرتب شدن ؟؟

سلام چرا پس ادونس 3رو‌ندارید؟؟لطفا بزارید 

خیلی ممنون عالی بود

۲۷ خرداد ۰۰ ، ۲۳:۴۵ کوروش زراندوز

جالیپ است

Thanks ♥️

سلام. خیلی از لینکها مشکل پیدا کرده ، لطفا اگر فرصت دارین به روز رسانی کنید .. متشکرم

عالی داداش. دمت گرم

پاسخ:
خواهش میکنم موفق باشید 

عالی بود

پاسخ:
خواهش میکنم موفق باشید 

عالی بود

ممنون

پاسخ:
خواهش میکنم موفق باشید 

ممنونم

پاسخ:
خواهش میکنم موفق باشید 

ممنون بابت زحماتتون . عالی بود .
فقط فایل های ادونس دانلود نمیشه و میره به صفحه جی میل ؟ من نمیتونم ادونس رو دانلود کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی