آموزش گرامر کانون زبان+ترجمه لغات

درباره بلاگ
آموزش گرامر کانون زبان+ترجمه لغات

* این سایت برای زبان آموزان طراحی شده است و به آموزش گرامر کانون زبان به صورت جامع و کامل با زبانی ساده و به صورت کاملا رایگان می پردازد.

* به صورت خودکار نظر های شما مورد بررسی قرار می گیرد پس منتظر نظرات شما هستیم.

*این سایت هیچگونه ارتباط حقیقی و حقوقی با کانون زبان ایران و سایر آموزشگاه ها ندارد.



ابزار رایگان وبلاگ

ابزار وبمستر

هدایت به بالای صفحه

ابزار وبمستر

قالب وبلاگ

۱۷ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۵۲

آموزش جامع گرامر ترم inter 2


بر روی بخش مورد نظر کلیک کنید.

برای دانلود 6 ثانیه صبر کنید....
------------------------------------------------


------------------------------------------------

------------------------------------------------

------------------------------------------------

------------------------------------------------

------------------------------------------------

------------------------------------------------

------------------------------------------------


------------------------------------------------ 


------------------------------------------------ 


------------------------------------------------

------------------------------------------------

------------------------------------------------

Mid-Term Self Test


------------------------------------------------

Remedial Test 1


------------------------------------------------

Remedial Test 2


------------------------------------------------

Remedial Test 3 


------------------------------------------------


** ترجمه لغات inter 2 کلیک کنید **


۹۴/۰۶/۱۷
ili grammar

نظرات  (۳۰)

لطفا گرامر اینتر2 در سایت قراربدهید


پاسخ:
ان شاء الله 
۰۴ دی ۹۵ ، ۱۲:۱۱ محمد امین
لطفا گرام اینتر ۲ رو سریع تر بذارید واقعا نیاز داریم.............
سلام لطفا inter 1 قرار بدید و ترم های دیگر یعنی تا advance 3 رو هم قرار بدید آموزش های شما خیلی موثر هستند
سلام.خواهشا جواب ورک بوکا رو بزارید. مخصوصا pre
لطفا گرامر inter2رو بذارین
با سلام و خسته نباشید خدمت شما. من بابت اینکه یک ساله دارم با وُیس های شما تمرین میکنم با نمره ی خوبی پاس میشم ولی میشه خواهش کنم اگه میشه  وُیس خالی رو هم اگه دارید بزارید لطفا ؟ از تلاشتون ممنونم 🤗
فوق العاده ست خیلی خیلی ممنون
واقعا از زحماتتون ممنونیم مطالبتون بسیار مفید هستن به خصوص گرامرها
پاسخ:
🌹🌹🌹ممنون ، موفق باشید
واقعا ممنون از مطالب مفیدتون.
پاسخ:
🌹🌹🌹ممنون ، موفق باشید
لطفا لطفا گرامر inter 2 بذارین لطفا خواهش می کنم

واقعا متشکرم.واقعا مطالباتون مفید و مناب اند.

پاسخ:
خواهش میکنم ، با ارزوی موفقیت برای شما. 

Thank you for your helping 

پاسخ:
good luck

واقعا از زحماتتون خیلی متشکریم خیلی زحمت میکشید برای این که مطالب را برای ما اسان کنید سپاس بی نهایت فراوان

پاسخ:
خواهش میکنم ، با ارزوی موفقیت برای شما. 

خیلی خوبه فقط گرامر نوت های بعضی درس ها کامل نیستند ولی در کل خیلیی خوب بود خیلی کمکم کرد❤❤🙏

لطفا جواب ورک بوک هارو هر چه سریع تر بذارین ممنون میشم🙏❤❤

سلام خسته نباشید واقعا کارتون عالیه اگه معلم های تو کانون هم اینطوری درس میدادند ما دیگه برای فاینال اینقدر نگران نبودیم 

واقعا عالیه اگه اینا نبود من اصلا نمیتونستم قبول بشم چون معلممون سر کلاس توضیح نمیده فقط چند تا مثال میزنه
۰۹ اسفند ۹۸ ، ۱۸:۵۴ فاطمه شریف

سلام.خسته نباشید 

لطف کنید گرامر اینتر 2 هر چه سریع تر بزارید واقعا نیازمندیم.ممنون

دم شما گرم که اینقدر اهمیت میدید ایشالله خدا هرچی میخواین بهتون بده 

سلام

خداخیرتون بده خیلی خوب بود توضیحاتتون🙏

هر سایتی می رفتم پولی بود آموزشش و شما رایگان در اختیارمون گذاشته این

واقعا ازتون ممنونم🙏

ان شاءالله که این امتحان رو با توضیحاتتون خوب بدم🤲

پاسخ:
خواهش میکنم ، با ارزوی موفقیت برای شما.  🌹🌹🌹

سلامم سایتتون خیلییی خوبههه 

سلام لینک درس 3 خراب است. تفاوت بین tell و say

سایت باز می شود اما فیلم کامل پخش و دانلود نمی شود.

 

فرق sey و tell خرابه ویدیوش باز نمیکنه و همچنین must have done

خواهش میکنم هرچه سرعتر درستش کنید

سلام،

از شما برای تلاش و فراهم آوردن دستور زبان، به زبان ساده و قابل درک برای ما بسیار سپاسگزارم.

لازم به ذکر است که بگویم متاسفانه دستور زبان بخش های 8 و 6 و 2 و 3 دارای اشکال است و قابل بارگیری نمی باشد .

بسیار کارآمد و مفید

واقعا ممنونم برای آموزش ها من همیشه بعد از اتمام ترم برای فاینال حتما باید آموزش های شمارو گوش کنم بعد امتحان بدم خیلی عالی هستن مرسی لطفا گرامر اینتر 3 هم قرار بدید 

سلام
من یه جورایی شما رو استاد خودم میدونم
بسیار ممنونم از این همه زحمات شما
واقعا آدم باید خیلی خوب باشه که این همه آموزش رو رایگان بدهد
من آخر هر ترم کل تدریس های گرامر هاتون رو یک بار نگاه میکنم و ازش جزوه می نویسم
واقعا ممنونم
اجرتون به امام حسین (ع)
یاعلی

سلام

ممنون ازتون

واقعا خیلی عالیه تدریستون👌👌🌹

 

دستت درد نکنه وافعا ممنونم

پاسخ:
خواهش میکنم موفق باشید 

با سلام و خسته نباشید این فایل ها واقعا ارزشمند هستند و ممنون میشوم که فایل تفاوت بین tellوsay را درست کنید جون نه دانلود میشه و نه پخش میشه

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی